|
AQUA v7.0
La 10 ani de la prima versiune am lansat versiunea 7.0 a aplicației AQUA, aceasta venind nu doar cu o nouă interfață ci și un mod de operare simplificat. |
|
Website Ioana Decor
Lansarea siteului web al agenției de nunți Ioana Decor din Târgu Mureș - organizator nunți tematice.
www.ioanadecor.ro |
|
Website Primăria Gănești
Lansarea siteului web al Primăriei Com. Gănești, județul Mureș.
www.primariaganesti.ro |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FOOTPRINT BUSINESS MANAGER v4.1 |
|
|
Aplicația face posibilă evidența informatizată necesară în derularea activităților comerciale ale unei companii, de la emitere facturi, chitanțe, avize de însoțire a mărfii, note de recepție, facturi proforme, baze de date clienți, furnizori, produse, stocuri, comenzi, până la rapoarte și statistici complexe.
Este ușor de utilizat, rapid și eficace și se adaptează multor tipuri de activități. |
FUNCȚII ȘI FACILITĂȚI ALE APLICAȚIEI |
|
O situație des întâlnită la foarte multe societăți comerciale este lipsa utilizării unor aplicații software pentru urmărirea activității desfășurate, care să permită controlul asupra afacerii. Aceasta se datorează în special faptului că utilizarea unui program informatic este considerată o complicație inutilă și nu se conștientizează efectele pozitive ale informatizării activității, beneficiile pe care aceasta le reprezintă.
Informatizarea activității este un "rău" necesar, deoarece actul decizional trebuie să se bazeze pe informații corecte, informații care pot fi obținute la nevoie în doar câteva secunde și care sunt prezentate într-un mod ordonat, pentru a putea fi parcurse și înțelese cât mai ușor.
Diversele însemnări manuale care sunt efectuate pe suport de hârtie, reprezintă o modalitate primitivă de a efectua diferite evidențe, în principal datorită faptului că în acest caz informația deșii există, ea poate fi extrasă cu greutate, iar centralizarea datelor necesită timp, multă muncă și atenție sporită pentru a evita greșelile care se pot strecura foarte ușor în asemenea situații.
Footprint Business Manager este o aplicație de facturare-gestiune bazată pe nevoile reale ale agenților economici, o aplicație a cărei funcționalitate a fost dovedită prin utilizarea cu succes de către diverse societăți comerciale încă de la începutul anului 2008. În momentul de față aplicația a ajuns la versiunea 4.1, aceasta fiind versiunea cea mai complexă și completă prin implementarea de noi funcții și îmbunătățiri aduse modului de operare a datelor, față de versiunile anterioare: versiunea 1.0, versiunea 1.1, versiunea 2.0, versiunea 3.0 și versiunea 4.0.
Footprint Business Manager v4.1 este ușor de utilizat, rapid și eficace și se adaptează multor tipuri de activități, având următoarele funcții: |
- emitere facturi;
- emitere chitanțe;
- emitere avize de însoțire a mărfii;
- întocmire note de recepții;
- registru de casă;
- registru jurnal de încasări și plăți;
- raport de gestiune zilnic;
- jurnal de cumpărări;
- evidență cantitativă și valorică a stocului;
- evidență furnizori;
- evidență clienți;
- evidență produse;
- evidență comenzi;
- evidență facturi neachitate, achitate, parțial achitate;
- evidență facturi neîncasate, încasate, parțial încasate;
- scadențe facturi clienți/furnizori;
- facturi emise/perioade;
- sume încasate/perioade;
- sume achitate/perioade. |
|
|
Acestea sunt cele mai importante funcții ale aplicației care vă mai oferă și o serie de rapoarte deosebit de utile.
Una dintre cele mai importante avantaje ale aplicației este flexibilitatea, ea fiind concepută în așa fel încât să permită implementarea de noi funcții și facilități, în funcție de nevoile specifice ale activității economice desfășurate de către diversele societăți comerciale. Astfel fiecare client poate intra în posesia unei aplicații personalizate 100% pentru nevoile sale, fără să fie nevoit să plătească ceva în plus față de prețul inițial al aplicației. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|